Loading...
Saturday, September 25, 2004

Gazeta.pl : Forum : O jezyku

Gazeta.pl : Forum : O jezyku: "Odbyłem niedawno małą dyskusję dotyczącą poprawności i ortografii. Przeciwnik użył argumentu "a sprawdź w google jak ludzie piszą i jak jest naprawdę".
Lekko poirytowany zwróciłem mu uwagę, że google to słownik frekwencyjny a nie ortograficzny. Ale poszedłem za jego radą i sprawdziłem. I co odkryłem:



ktury - 6200

dżewo - 511

hleb - 980

chlep - 557 (swoją drogą dlaczego raczej hleb niż chlep???)



Dwa pytania:

primo: czy rodacy już zupełnie pogłupieli? Przecież nie chodzi tu o jakieś ortograficzne haki tylko o najprostsze słowa



drugie primo: Co to za moda ostatnio nadeszła, żeby google traktować jako wykładnię i wyrocznię?



pzdrw

--

Nigdy nie zrozumiem co to jest jezioro."

0 komentarze:

Post a Comment

You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a> You can type in the link:
<a href="http://chessforallages.blogspot.com/2010/05/my-policy-on-comments.html"> My Policy on Comments</a> more info

 
Toggle Footer
TOP