Loading...
Tuesday, August 9, 2005

Cimoszewicz ściemnia na potęgę

Cimoszewicz ściemnia na potęgę:



"Czekam na ekspertyzy, które wykażą, że kredyt zaciągnięty przez Cimoszewicza w tajemniczy sposób "przeszedł" na jego córkę i tym samym Cimoszewicz nie miał obowiązku wykazania zysku z zakupionych zań akcji. Sam Cimoszewicz tłumaczy to przepociesznie:







"Nie było akcji mojej własności, w tym znaczeniu, że akcje kupione zarówno bezpośrednio za gotówkę przekazaną mi przez córkę i zięcia, jak i za tę część kredytu, jaka została w związku z tym mi przyznana, były ich własnością, w tym znaczeniu, że z góry się umówiliśmy, iż po sprzedaży tych akcji wszystkie środki uzyskane ze sprzedaży tych akcji, po potrąceniu moich kosztów związanych z obsługą kredytu, zostaną im przekazane. Tak się też stało. W tym sensie żadne nie były de facto moją własnością, ponieważ też nie wyciągnąłem w konsekwencji żadnych korzyści z ich sprzedaży."'"

0 komentarze:

Post a Comment

You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a> You can type in the link:
<a href="http://chessforallages.blogspot.com/2010/05/my-policy-on-comments.html"> My Policy on Comments</a> more info

 
Toggle Footer
TOP