Loading...
Monday, October 4, 2004

Gazeta.pl : Forum : Praca

Gazeta.pl : Forum : Praca:



"natomiast wiele osób (ja ich nazywam bufonami) przechwala swoje umiejętności i trafia od razu bez weryfikacji na stanowiska kierownicze...u mnie był taki człowiek, naopowiadał swojemu prezesowi, że jest the beściak,

został kierownkiem, stworzył w firmie bałagan i mobbing, a sam odszedł do lepszej firmy odszedł w glorii i chwale mówiąc, że cała wina , to "źli podwładni"...

a ten kierowniczyna nawet nie umiał posługiwać się wordem, gdy jakaś angielska delegacja zapytała "sorry, where can i find a place to wash my hands" odpowiedział "oh, yes, thank you", a mi dorzucił "no weź im idioto wytłumacz co tu produkujemy..."

ja mam takie doświadczenia osobiste..."

0 komentarze:

Post a Comment

You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a> You can type in the link:
<a href="http://chessforallages.blogspot.com/2010/05/my-policy-on-comments.html"> My Policy on Comments</a> more info

 
Toggle Footer
TOP