Loading...
Monday, January 19, 2009

3 komentarze:

  1. Uprasza się St. Wiarusa o ASAP zgłoszenie się na Blog emigracyjny › Add New Post — WordPress i wpisanie postu pod tytułem "Jestem" z treścią "jestem".

    WordPress pozycjonuje się wielokrotnie wyżej w wyszukiwarkach od blogspota i istnieje kilkanaście dodatkowych przyczyn wyższości Word Press nad innymi blogami, o których nie wiedziałem w momencie powstawania Boomerangu.

    Boomerang z kolei wymaga dorocznego maintenance, więc SW mógłby zaprosić jakiegoś cleanera na parę dni w celu poprawienia międzymordzia.

    Best regards

    ReplyDelete
  2. ChGW dlaczego, ale moje hasło wordpress nie działa na emigracyjnym
    SW

    ReplyDelete
  3. New Invite Sent to st.wiarusNOSPAM -AT-gmail.com.

    ReplyDelete

You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a> You can type in the link:
<a href="http://chessforallages.blogspot.com/2010/05/my-policy-on-comments.html"> My Policy on Comments</a> more info

 
Toggle Footer
TOP